2022. augusztus 21., vasárnap

-ETZ.-125/150 ccm.-(1988-as).-leginkább alkatrésznek,- "donornak"! - Jelenlegi ára: 149 900 Ft

-sok-sok év után, esedékessé vált egy ETZ. 125/150-es.. árubabocsájtása!
-én, 2010-ben vettem, szabályos adásvételi szerződéssel,... lejárt. de hiteles magyar okmányokkal.
-CSAK IS EGYBEN ELADÓ! -nem bontom meg! -
-megbíztam egy, általam már évek óta ismert vállalkozót, (aki korábban a gépkocsimat karosszériázta majd vizsgáztatta), hogy ..
.. intézze a papírformaságokat, mielőtt vizsgára menne!
... nos, átadtam neki az összes dokumentumot,..
-és akkor láttam utoljára!: (
-sajnos csak a keresztneve volt beírva a mobilomba,.. és azt tudtam, hogy Gyula-i lakos.
-majd egy év telt el mire sikerült elérnem, amikor is azt mondta, hogy kiköltözött Németországba, és elküldi postán az iratokat.
-azóta is küldi!
-ezután már a mobilszáma sem volt hívható!
-egy villamossági szakemberrel átvezetékeltettem, -vettem rá új gumikat, -kipufogó dobot, -üléshuzatot, -lámpafoncsort, -izzókat, -tükröket, -bowden-eket, -akkumulátort,. (ami azóta álló helyben tönkre is ment),..
-majd, egy általam kipróbált 150-es ETZ, .. -erősnek, -csendesebbnek ható motorblokkját vettem meg.
-ezek után, 2013-ban, megbíztam egy szintén régi ismerős szakembert, hogy rázza kicsit gatyába,.. hogy valami legyen már belőle!
-előre kifizettem a kért munkadíjat, hiszen valóban régi ismerős volt!
-szóval, ennek a "vas"-nak rossz karmálya lehet!
-ez az "emberke".. évekig kimagyarázta, hogy miért is nincs készen,.. és amikor már hivatalos eljárást emlegettem,.. egy nap alatt beledobta a másik blokkot,.. és kész!
-de nem erről volt szó, hanem hogy a motorszám megtartása mellett, a két blokkból épít egyet.
-gépszerelő vagyok(voltam)!.. -évtizedeken keresztül építettem, -javítottam autókat/motorokat,.. de, saját műhely híján, -és a koromból adódóan, már nem kezdtem ilyen kihívásokba! : (
-egyébként, véleményem szerint korához képest jó állapotú!.. -amikor le lett állítva, még kitűnően működött,.. a lányom gyakorolt vele , mivel amúgy is neki lett megvásárolva,.. de időközben a világ másik felébe ment,.. -és most is több országnyi távolságra van,.. így már okafogyott a tartása!: (
-mivel a legutóbbi szaki, semmit sem állított be, így nem működik,.... -mondjuk, nem is próbáltam!
-van hozzá a tartalék blokk, ami 150ccm-es, -egy plusz gyújtás oldali dekni, -két hibátlan "szoci" (MZ-ETZ-JAWA) visszapillantó, -gyújtás(slusz)kulcs, -a gyári"Üzemeltetési útmutató"-ja,.. elektromos kötési rajzzal,.. és egy új, matrica szett.
-egy, még fiatalosan ténykedő szerelőnek, nem nagy kihívás rendbe tenni!
-esztétikai hibái.: -nem élesen törött, de felül horpadt üzemanyag tartály, -festékhiányos oldalsztender, -hátsó teleszkópokon, fátyolrozsda, -első sárvédő tetején, festés lekopás, egy korábbi túlméretes bowden miatt.


Jelenlegi ára: 149 900 Ft
Az aukció vége: 2022-08-22 03:01 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts